lördag 1 maj 2010

Förförd av en best

Ja, det blev jag idag. Prinsen och jag har varit och sett Draktränaren i 3D. Efter att ha plöjt rätt många barnfilmer på bio måste jag säga att denna var den bästa på länge. Fniss o spänning i god kombination.

Mitt i filmen vänder sig prinsen till mig. Glasögonen är mycket större än hans huvud, han ser ut som ett litet bi. Så söt. Och så viskar han dramatiskt: "Fråååån skaparna av Shrek!". *garvar*. Tror ni den ungen sett för mycket på TV? ;-)

Nu leker prinsen med en kompis här hemma och modern lägger sig i sängen. Jag vet inte - blev rätt rejält utslagen av ryggontet som inte är bra än. Och så de där tabletterna... Skönt med lördag.

Kram på er, var ni än är och vad ni än gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)