måndag 17 maj 2010

Vissa dagar...

vaknar man liksom på fel sida. Vet inte om det var höger eller vänster. Skit detsamma, prinsen kom inflaxandes vid 5.50 och idag kunde jag liksom inte uppskatta den där 100%-iga energin som han alltid har med sig. Jag gav honom en puss och beordrade honom sedan UT ur mitt rum. Låg o vred mig i sängen en timme till. Kände mig liksom överkörd av ett tåg när jag till sist lyckades stappla upp. Ont i hela ryggen, höfterna, armarna. Något ligger fel i ryggen helt klart...
Well, sedan har dagen fortsatt sådär. Skitenergiskt barn hemma hos mig (planeringsdag på skolan) och supertrött mamma som får KRUPP på alla "mamma, mamma, mamma, MAMMA". Varpå prinsen blir arg och mamman ännu argare. Ingen bra kombo.
Jag är fortfarande supertrött. Det här eviga jobbsökeriet och väntan på besked om lägenheten och det faktum att jag är pank, ja just nu SUGER det - big time.
Känner mig inte så deppig egentligen, bara trött.
Sådärja, färdiggnällt för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)