tisdag 18 maj 2010

Lär mig om kärlek

Fick ett nyhetsbrev från livscoachen Anders Haglund. I höst arrangerar han ett seminarie med Greg Baer. Baer har skrivit böcker och håller föredrag om Real Love. Jag blev nyfiken och började läsa på lite om denne man. Gårdagen var ett riktigt bottennapp, när jag var riktigt låg i energin och kände att min son fick lida för det. Så idag har jag titta på klipp med Baer en stund och läst ett kapitel ur hans bok om kärleksfullt föräldraskap. Jag blir inspirerad. Bort med ilskan, in med kärleken. Kärleken är viktigast av allt. Jag lär mig nytt om mig själv och tänker använda tankarna idag när jag hämtat sonen. Boken ska inhandlas. Jag önskar att jag har möjlighet att gå på seminariet i höst, det vore något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)