tisdag 18 maj 2010

Kärlek från högre ort

Idag är en bra dag på många olika sätt. Jag hittade ett kanonjobb igår, sökte det igår kväll och idag kom ett mail om att de vill att jag ska komma på intervju! Och nu på em ringde ett annat företag som jag träffat 4 ggr och vill träffas en femte gång. En lösning finns i sikte känns det som. ÄNTLIGEN.

Och idag kom det ett grönt paket från goa Fighter. Egentligen från hennes pappa som lämnade oss för några dagar sedan och nu är i himlen. En vacker duk låg i paketet. Jag kände på den, begrundade det vackra hantverket. Den ska få en hedersplats hos mig nästa jul. Jag tackar Fighter-pappan i sin himmel, han kommer alltid finnas med mig. Och jag tackar mamma Fighter och Fighter själv som skickade gåvan. TACK! Så fint det är med gåvor som kommer från hjärtat. *Lycklig*.

1 kommentar:

  1. Lycka till med jobben!
    Och visst är de så goa, alla kämparna ♥

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)