torsdag 20 maj 2010

Vem är du vem är jag

ja det kan man fråga sig. Jag sitter i intervju efter intervju och får uppleva min egen story på många olika sätt. Allt beror på dagsform o vem som lyssnar. Och så lyssnar jag på andras story. Kul att träffa nya människor som är öppna i sinnet. Det går jag igång på. Energin höll ända till hemkomst, sedan, kaboff, pyyyyys, ut med luften. Nu har jag Wii-at lite med prinsen, snart dags för honom att lägga sig o för mig att bara vara en stund. Bara vara. Gud så skönt. SÅ många flyttkartonger som viskar från vinden "koooooomsi komsi". Hmmmmmm......

1 kommentar:

  1. Förstår att du blir trött i huvudet av allt, men att pusta ut med WII??"skrattar"Håller tummarna för dig, men har du fått komma på 5 intervjuver så är det nästan klart va!! Hur går det med lägenheten?Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)