tisdag 11 maj 2010

Fortare, fortare - flåsar...

Ja, så känns det lite grand. Har varit busy hela veckan med att bygga en ny hemsida för mitt jobbsökeri med CV, blogg, twitterkoppling osv. Ni får jättegärna kika på den om ni mailar mig på happyonthewaysnabelmojjahotmailpunktcom. Nu är den äntligen klar o jag kan "bara" ägna mig åt att uppdatera två bloggar o lite Twitter *fniss*. Har varit på jobbintervju idag igen, trevlig tjej - jag undrar bara om jobbet passar mig just nu. Hmmm... Lite annat på g också. Men MEST av allt går jag och väntar på besked om lägenheten. Blir galen av all denna väntan.

När jag inte sitter här vid datorn och underhåller allt jag ska har jag X antal flyttkartonger att gå igenom peu en peu. Mitt hem är i ett konstant minikaos.

Gladde mig stort åt solen idag även om det var kyligt. Sommaren kommer snart ska ni se.

1 kommentar:

  1. Du verkar ha att göra nu, vännen. *ler*
    Stor kram från mig till dig.
    /Lallis

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)