tisdag 13 april 2010

Keep on walking för tusan :-)

Jodå, stora ord på vår jord häromdagen. Men jag är ändå lite stolt över mig själv, för jag var ute på en promenix idag igen, trots en urjävlig galopperande huvudvärk som satt i från gårdagskvällen. Jag gav mig fan på att lite frisk luft skulle vara bra. Använde lite EFT-övningar också och tack gode Gud, nu har värken äntligen gett med sig.

I morgon ska jag in till Sthlm för att genomgå några timmars personlighetstest för ett företag. Jag älskar sådana övningar (iallafall när det handlar om att sortera ord - vilket jag är mest och minst lik) och när en profil kommer ut. Däremot är jag inte lika förtjust i att göra talserier på tid o s v. Det påminner mer om känslan man hade inför diagnostiska prov.

Så - wish me luck. (Det kanske behövs, för jag lär ta kål på tjejen som sköter testerna. Har käkat tzatsiki *fnissar*).

2 kommentarer:

  1. Hoppas det gick bra idag då!!Duktig du är som puschar dig till promenader=D Kraaam

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)