lördag 17 april 2010

Grattis

Goa Fiffilurskan som fyller år idag. Hipp hipp hurra för dig! Må dagen bli fin och gå i firandets tecken (trots det som händer din pappa just nu). Bamsekramar!

Här är det en liten nedräkning. Prinsen ligger i soffan och ser på Cartoon Network. Klockan två ska han på kalas, då tänkte modern agera hurtbulle o ge sig ut på en 45-minuters runda, behöver lite luft.

Idag tog jag ner julgardinerna i köket. Ja, det var väl på tiden *fnissar*. De är helröda, så helt katastrofalt har det inte varit. Men vilket ljus det blev i köket nu. Vill nästan inte sätta upp de nya. Väntar på att hantverkaren ska komma nästa vecka och bygga in den nya kylen så att jag får tillgång till mitt kök igen som vanligt. Annars känner jag för att röja, kasta, göra mig av med saker. Fast jag fastnar lätt här framför datorn eller en film. Lättjan är en last.

Kram på er o ha en härlig lördag!

2 kommentarer:

  1. Vi tog ner julbelysningen i veckan, den vi hade ute... fast vi har snö kvar än. Kan du tro!

    SvaraRadera
  2. Du förgyllde inte bara min dag. Du förgyllde även pappas!!
    Där satt vi tre syskon bredvid pappa och åt lite syrliga bär och han tittade på kortet. Om och om igen.

    TACK!!!!!!

    Å jag läste Mia-bok i natt och i morse.
    Måste läsa vidare. NU!

    KÄRLEK till DIG!

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)