onsdag 14 april 2010

Diagnostiska prov

Kommer ni ihåg dem (ni som växte upp på 70- och 80-talet iallafall)? *ryser*
Jag fick en flashback idag. Genomgick en fyratimmars prövning med ett antal olika tester. Personlighetsanalys, jag skulle rita färdigt symboler jag fick på ett papper, logisk slutledning, texter som skulle tolkas och så talserier. Herregud. Där satt jag o svettades o mindes alla tentor och prov man genomgått i skolvärlden. Jag har ju ändå 18! års skolutbildning i bagaget. Jag älskar ju att göra analyser av min personlighet, men matematiska talserier på tid är inte min favorit direkt.

Det börjar röra på sig lite när det gäller jobbsökeriet, fick ett samtal från ett företag jag skickat in en intresseanmälan till. Vi ska ses nästa vecka. Och så har jag pratat med VD:n för det företag jag nu gjort testet för o de är såklart intresserade, men det blir en tjänst som startar i höst i så fall. Och så har jag några små spår till. Håll tummar o tår mina vänner.

Har inte ätit något syndigt på flera dagar, känner mig SÅ duktig. Låg o nattade prinsen o drömde om att dricka vin, ta en cigg o äta lite ostbågar på balkongen. Men icke sa Nicke. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)