måndag 19 april 2010

Förhöjd puls

har jag nog idag. Inte på grund av någon trevlig man eller så. Nej, snarare p g a lätt stress. Pengabrist i jobbletartider. Drömde mardrömmar i natt om att 1) jag var fast nere i Europa på en resa utan att komma hem (VAR kommer den idén ifrån?...), 2) helt plötsligt har jag tappat minnet o upptäcker att jag köpt en BH i helt fel modell o storlek som kostar alldeles för mycket pengar (ja, jag äger faktiskt bara en BH just nu, ganska ny, men den gör ont... o det är svårt att hitta nya till min storlek), 3) när jag försöker lämna tillbaka BH:n är affärsinnehavaren ondskefull. Jag gråter och gråter för det är mina sista pengar jag har som är borta (och det är inte långt från sanningen). Drömmen kan man fnissa åt så här i efterhand, men just när den pågår är den inte kul. Har liksom varit kvar i stressen hela dagen, men nu ska jag snart ta ett datorbreak och gosa lite med sonen tror jag.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)