torsdag 14 januari 2010

So many things

so little time.

Det är mycket jag vill och behöver få gjort. Tiden springer iväg. Det gäller att fånga den. Istället fastnar jag i sjuhundrafemtioelva spel på Facebook. Disciplin. ACTION!

Idag blir det prommis med lurarna på. Ett besök på Skatteverket o kort matshopping. Därefter stääääädning här hemma. Spännande va. Men faktum är att jag vill slänga en herrans massa saker. Jag har ett behov av att tömma mina lager, att få nya rena ytor. Kan nog ha med min livssituation att göra. Funderar på att ha en "tömmis" - ett egenpåhittat ord. Ett tillfälle då jag bjuder hem väninnor på en mysstund o de själva får plocka vad de vill ha av utrensade skivor, böcker, kläder o allt annat smått o gott. Vad tror ni om det?

Men först. Promenaden....

2 kommentarer:

  1. Låter kanon! Vilken bra idé! Och visst går det där hand i hand...att man behöver tömma både psykiskt och fysiskt! =) Lycka till med ditt rensande! Och du...glöm inte att sätta upp delmål för dig. Man kan inte klara allt på ett bräde och direkt! =) Kramiz vännen!

    SvaraRadera
  2. Ja ibland behövs lagertömning!

    Promenera å städa flitigt!!!

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)