måndag 25 januari 2010

Iskall glädje

Idag har jag haft en härlig dag.
Träffade min jobbcoach och vi pratade länge om det jag behöver göra framöver och var jag står just nu. Hon gjorde några övningar med mig. Gick glad och stärkt därifrån. Sedan blev det en shoppingtur på stan och - tro det eller ej! - men jag hittade en jeanskjol, ett par jeans och två skjortor till mig. Är ju så stor nu att jag i princip bara kan gå i leggings och en kjol *fniss*. Men nu blir det lite mer att välja på - underbart.
Efter shopping blev det vegetarisk sushi och efter prinsens hemkomst kom fastighetsskötarna med en ny kyl o frys eftersom den gamla gått sönder. Vi snackar STOR GLÄDJE hos mig. Allt som är nytt och fräscht gör mig så lycklig. Det kanske är min feng shui-älskande del som njuter av den än så länge tomma kylen :-) (Att köket ser helt kaos ut eftersom det måste byggas om lite för att sedan få kyl o frys på plats, det gör INGENTING). Tänk så simpel man är *ler*.
God och glad kexchoklad helt enkelt. Och idag fyller systersonen sju år. GRATTIS Erick!!!

2 kommentarer:

  1. Go kväll vännen,
    Här händer det grejor ser jag. Vad kul att positiva saker händer. Hoppas att ni får till det i köket så att energin kan flöda.

    sv: mycket saker händer runtomkring mig nu som tar ner humöret rejält. Ena dagen är man aforisk och nästa helt nere. Jobbet är bland en sådan sak som tär trots att jag inte tänker så mycket på det. Sedan finns det någon i min närhet som gör mig totalt frustrerad med sitt beteende och det gör att jag åker upp och ner. hehe

    Hoppas att morgondagen ger dig ännu mer positiv energi.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Så mycket gott på en gång. Vilken energikick man får av sånt!!!

    Jadu. Skottland är vårt favoritresemål. Även om vi sparar parallellt till en långresa till USA. Fast det lär dröja innan det är färdigsparat dit, så därför roar vi oss med och njuter av Skottland till och från så länge. Oban har vi också besökt. Tre gånger faktiskt. Men Irland har vi inte haft äran att besöka än, så du får berätta när du kommer hem!

    :o)
    Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)