söndag 10 januari 2010

Home sweet home

Det är underbart att resa bort en stund. Att byta ut hemmavardagen mot bortavardagen. Denna gång var det lite annorlunda att komma hem till mamma o pappa. Ingen helg i anslutning till besöket. Det innebar att vi fick mer tid för varandra än det brukar finnas annars. Som prinsen sa vid middagsbordet i Skåne, när jag frågade vad som varit roligast under veckan. "Det bästa har varit att vara tillsammans". Sötnosen.

Nu tycker både han och jag att det är härligt att vara hemma igen. Prinsen leker med sina älskade bionicles och jag sitter här som vanligt *ler*. Nu väntar uppackning och allmänt soffamys. I morgon är skolan stängd för planeringsdag, vilket innebär en bonusdag för att landa innan det är dags för skolan igen.

Och dags för mig att på allvar ta tag i jobbsökerierna.

Kul att kunna kika in hos ER också, mina vänner, nyfiken på vad som hänt under veckan som gått.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)