lördag 17 oktober 2009

Varde ljus


Efter en lång sovmorgon med väldigt underliga drömmar vaknade jag med huvudvärk. Thank heaven for Ipren säger jag bara. Mitt ena öga är irriterat, torrt o sprucket i yttre ögonvrån och svullet (ser ut som jag blivit stucken av ett liiiitet bi).
Hursomhelst. Jag morskade upp mig, så efter frukost blev det en tur till Heron med biobesök tillsammans med en väninna. Bröllopsfotografen. Rolig, varm och ångestkramande samtidigt. ÄLSKAR värmlandsdialekten :-)

Efteråt bar det av till IKEA för lite allmän småsaksshopping. O i afton har jag äntligen lagat två lampor som varit trasiga länge. Varde ljus i Guds hus! :-) Känner mig nöjd. Nu blir det TV och i morgon storstädning här hemma. Ha en skön lördagskväll allihop!!!

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Hittade just hit via oktobergruppen.
    Följ gärna min blogg,
    http://anna-lenanumberone.blogspot.com/
    Ska lägga din till mina bokmärken nu.
    Ha det gott.
    *Kram*

    SvaraRadera
  2. Bröllopsfotografen, ska du gifta dig..? :)

    Hoppas lördagskvällen blev fin, nu börjar det bli dags för mig att sova, men karln här vill se klart filmen så jag får hålla ut en liten stund till :)

    Kramar

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)