torsdag 8 oktober 2009

Vaccindebatten

Att ta eller inte ta, det är frågan. Eller det var nog frågan. För efter att ha sökt information om svininfluensan och för- och nackdelar med att ta vaccinet kommer jag inte ta sprutan. Ej heller min son. Här är några jätteintressanta artiklar med vinklingen emot vaccin. Jag tar gärna emot era tankar om varför man ska eller inte ska låta sig injiceras.

  1. Ett blogginlägg på eutext.blogspot.com
  2. Artikel i SvD
  3. Om läkemedelsbolaget Baxter mfl. Lite konspirationsteorivinkling, men intressant läsning. Theflucase.
  4. Zarahs sida om innehållet i vaccinet och vad det gör med kroppen.
Rent allmänt kan man väl säga att jag börjat sätta mig in i frågan om huruvida man ska vaccinera sina barn eller ej. Filmen Vaccination - The hidden truth finns på YouTube, den känns i magen och sätter myror i mitt huvud. Kan det finnas ett samband mellan min sons konstanta snuva, öroninflammationer o sköra slemhinnor och de sprutor han hittills tagit???!!!!????

Här är första delen av filmen , den andra finns också på nätet.

Den springande frågan är: Hur tänker ni göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)