onsdag 7 oktober 2009

Liten på jorden med mycket energi...


Min underbara son, låt oss kalla honom Batman, får mig ständigt att förundras. Han väcker mig tidigt om morgnarna, det har han alltid gjort. Och jag slås varje gång av hur otroligt MYCKET energi som finns i denna lilla kropp. Han pussas, gosar, leker med sina kramdjur, busar, killar mig, vill brottas o leka Batman i sängen. Han snor runt o virvlar som en virvelvind. Han hoppar på min mage, gör mig helt utmattad. Samtidgt kan jag inte låta bli att skratta. Jag är tröttare än tröttast och där är han, piggare än piggast. Så härlig det är att han än så länge är morgonpigg! Vilken gåva för mig att ha denna typ av väckarklocka :-)

1 kommentar:

  1. Lämnar en godnattkram i din nya fina blogg.
    Happy.
    Vad fint!

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)