fredag 23 oktober 2009

Förfall

Datorns CPU går på 100 procent nästan hela tiden. Jag har gjort allt. Rensat, använt alla program man kan tänka sig för att få upp farten. T o m konsulterat vänner som jobbar på IT-support. Ska testa att byta fläktar datorn också. Dock, så snart jag surfar får datorn tuppjuck. Typ nu.

OCH

är det inte liiiiite lustigt

Min skrivare börjar bråka också, helt plötsligt går scannerfunktionen sönder.

Jag säger bara SUCK.

I morgon ska jag ha kalas för sonen och har alltså lagt 3 timmar nu på em för att försöka fixa datorn. Nu ger jag upp för tillfället. STRESSAD.

Men jag ville bara vinka och säga hej hej till er!!! :-)

5 kommentarer:

  1. Sånt där är så jobbigt!!Och jag som är en sån oteknisk idiot är så glad över att jag har mina söner och Johan som kan det mesta, annars hade jag suttit i soffan jämnt och inte kunnat använda datan=D Grattis till Prinsen i förskott då!!Ha en skön fredagskväll!kram

    SvaraRadera
  2. Det finns ett superbra ställe här ute som lagar datorer. Eller så behöver du kanske en ny. Är den gammal den du har?

    SvaraRadera
  3. Ush ush

    Må datorn vara i toppform idag!

    SvaraRadera
  4. Vinkar och säger hej, hej tebax! =)
    Hoppas att det löser sig med din dator! Känner igen problemen. Så frustrerande! Datorer är ett j-a skit! Kram och ha det fint! =)

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)