söndag 26 september 2010

Syre

I fredags lämnade jag prinsen hos pappa.
Handlade, bl a lite födelsedagspresenter t
sonen, han fyller i slutet av oktober.
Hemma igen hamnade jag platt fall i soffan.
Där låg jag precis hela lördagen också.
HELT slut.
Ostkrokar, godis, skogaholmslimpa,
ja - många kolhydrater har det blivit.
Idag blir det alltså en prommis.
Det ser så kallt och blåsigt ut,
ska bylta på mig lite extra.

Sprutan jag fick i axeln i fredags har
inte gett någon märkbar effekt än.
Fortfarande ont i nacke o axel o
till viss del armen. Men hå och hej.
Värken ska bort, friskheten ska
in och jag mår braaaaa :-)

I em/kväll kommer sonen hem
igen, en helg går så fort. Men det
är bra att modern får två
sovmorgnar då och då *ler*.

1 kommentar:

  1. *bäddar ner dig efter promenaden, tänder ljus och ger dig en mjuk masage*

    Vill du ha te efteråt?

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)