fredag 3 september 2010

I'm so Happy

*haha*
Nej, alltså, eller ja, eller?
Well, sonen är i skolan och jag har gått min dagspromenix.
Pepp i lurarna. Stormiga vindbyar. Rätt kallt. Men SKÖNT!
Och det behövde jag, förkylningen till trots. Påverkar verkligen humöret.
Peppade sedan en kompis per telefon. Har tagit en dusch.
Det är fredag. Hade en tanke om att åka till Sickla och storhandla.
Men det får vara. Det gnager. Har liksom inte lust.
Istället blir det shopping lokalt. Dyrt och lite *ler*.
Sedan är det dags att hämta sonen.
Söker efter en liten byrå med tre lådor till mitt badrum.
Max 30 cm djup. Gärna 80x80 cm. Gärna vit. Kollar på Blocket och där hittar jag till
annonsera.se. Och vad hittar jag där?
De här bokstäverna ska jag köpa någon dag minsann :-)
Trevlig site: http://www.trend4you.se

1 kommentar:

  1. Jag har tänkt lite extra på dig i dag.
    Du får veta varför så småninom:-)

    KRAM!

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)