onsdag 15 september 2010

Fortsätter drömma

Idag hällregnar det.
Jag tänker att min kropp och själ vill ha en paus.
Och passande nog kommer ett citat från mina favoriter
som säger "gör inte det du verkligen inte vill göra".
Med andra ord, gör det du vill.
Så jag skippar promenixen.
Idag har jag istället ägnat mig åt att fylla på energi
via föredrag på nätet. Jag vill uppmuntra er alla
att ta er tid och registrera er på VBU - det är
gratis föredrag på engelska under ett antal veckor.
Jag blir så inspirerad.
Idag handlade det om drömmar.
Jag tar med mig energi från detta och fortsätter
botanisera i mitt inre och vad jag vill åstadkomma
framöver. Inte bara åka med.
Drömma
Skapa
Ge
Ta emot
Vara
Göra
Leka
Skratta
Njuta av processen
Happy on the way, you know ;-)

Nu ska jag på en härlig lunch med en väninna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)