torsdag 9 september 2010

Håll tummarna

Missat samtal på telefonen.
Ska ringa upp ett företag jag träffat på intervju förra veckan.
Det MÅSTE väl betyda att jag går vidare till steg 2?
Eller?!!!
Håll tummarna, alla raringar.

Känner mig som en manglad duk.
Tog en lång promenad i morse, i lugnt tempo.
Huvudvärken har lurat i vassen.
Kroppen lätt illamående.
Trött.
En barnledig helg kommer sitta fint.
I morgon ska sonen till pappa.
Sedan kommer goa A och sover över (väninnan som
är svensk, bofast på en helt annan kontinent och som nu
bor med en av sina söner under ett halvår på en tredje
kontinent). Åh så jag älskar henne, min goooa vän.
Och på lördag blir det jobbsökarmässa på Globen,
söndag är vikt åt egen tid, sedan hämtas sonen igen.

Lovely.
Puss.
Nu är det Idolande på agendan.
ÄLSKAR Anders. Go-Bagge. Guld-Bagge.

1 kommentar:

  1. Hej!
    vad kul att du kikade in! Alltid trevligt med nya bekantskaper:-)
    Har också en barnfri helg framför mej som jag tänkte utnyttja på bästa sätt!! Skönt att få lite egentid ibland!

    Ha en fin helg och jag håller tummarna!
    Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)