söndag 26 september 2010

Mäh!

Gick ut på promenix med min nyfunna grannvän I (kvinna).
Vi tog med hennes hund och en grannes och tog en sväng
längs med stigar jag inte varit på.
Jättetrevligt, jag verkligen uppskattar att ha funnit
en ny vän på så nära håll.
Men när vi kom hem och jag gick in till mig kände
jag mig lite frustrerad. Promenaden var för kort, jag
kände mig inte tillräckligt svettig.
Skrattar åt mig själv. Intressant utveckling det här.
Funderar på om jag ska ge mig ut igen?
Men nej, ibland kan lagom vara nog också,
även om jag har svårt att vara mellanmjölkigt
lagom.

Förresten - på tal om mellanmjölk; Läste om någon
som älskar att dricka minimjölk. Jag är ju ingen
mjölkfantast, tar bara mjölk i kaffe. Men lättpåverkad
som jag är köpte jag ett paket minimjölk häromdagen.
Och i morse funderade jag på vad nästa mjölksort
kommer att heta.
Pyttemjölk?
Nanomjölk?
Eller har ni något bättre förslag ;-) ?

2 kommentarer:

  1. Micromjölk kanske...?! =)
    Här ligt med nyfunna vänner! Hoppas att det inte var sista promenaden! =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)