onsdag 1 september 2010

Bläh

Känner mig lite gnällig här på kvällskvisten.
Vaknade med halsont.
Såklart, när nu sonen är så snörvlig o hostig.
För vi gillar att gosa han och jag.
Men han knorrade lite på kvällen:
"vi får inte pussas på munnen idag, du och jag".
Sötnosen :-)
Så vi har legat i soffan o kramats och kollat på Fångarna.
Tidigare har vi spelat Monopol och Wii och surfat på datorn.
Och ätit ätit ätit.
Mamman rastlös.
Det räcker med sjukdagar nu.
I morgon ska vi ut och provpromenera med prinsens stukade fot.
Håll tummarna.
Jag vill hämta en bok jag beställt, ser fram emot den.
Kram o natti!

1 kommentar:

  1. Nog sprider sig förkylningarna som farsoter i familjerna just nu - till en viss gräns är det mysigt, men inte när man blir helt handlingsförlamad...
    Krya på er - det har jag gjort - nästan...

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)