söndag 12 september 2010

Njutning på lusthuset

Idag har jag monterat den lilla byrån jag köpte till toaletten.
Jösses vilket jobb att sedan gå igenom alla toalettprylar,
smink o annat som legat i den fula gallervagnen med hjul,
ja ni vet vilken sort jag menar.

Men nu är det så fint, så fint.
Prinsen kom hem från pappa.
Parkerade sig på toan, sedan hörde jag:
- Så FINT du har gjort här!
Tacksamt :-)
Go unge.

Och jag letade länge efter en duk.
Och så föll mina ögon på den speciella duken.
Som Han gjort.
Fighterpappan.
Och jag funderade länge och väl.
Ska jag bara använda den vid jul på en speciell plats.
Eller ska jag använda den varenda dag, och se
och njuta av den varenda dag.
Det fick bli alternativ två.
Kanske ett konstigt ställe Fighter,
men nu kan jag sitta där och njuta *fnissar* och
tänka på dig och din familj.


1 kommentar:

  1. Åh så fint=D
    Då har man fått se en liten glimt av nya badrummet då;) Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)