tisdag 17 maj 2011

Lite mentala, Röhlanderska piller

Var på ett inspirationsföredrag med Olof Röhlander idag.
En riktigt go kille och begåvad föreläsare med humor.
Några saker biter sig fast.

Byt akvarium
Oflyt klapp-klapp-klapp
Ravellis nollställning
samt kapande av liten penna.

Ja, ni som sett honom vet vad jag pratade om :-)

Ett par riktigt härliga timmar med många skratt!
Jag blev påmind om att det här är en del av mig.
Det jag brukade göra förr (och jag var bra på det).
Hålla utbildning/föredrag. Spela filmklipp, visa bilder, läsa ur böcker,
få folk att diskutera och tänka. Jag blir sugen på att göra det igen.
Intressant att jag några timmar senare hittar ett RIKTIGT intressant jobb att söka...

Tack Olof för inspirationen! Tack tidningen Leva för biljetterna som jag vann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)