måndag 16 maj 2011

Bloggar vi älskar 1: Tesstamente

Under uppstarten av mitt bloggarliv sprang jag på Tesstamentes blogg. Denna underbara tjej fick mig att frusta av skratt många gånger, maken till underbar blogg får man leta efter. Tess dokumenterade sin familjs galenskaper och efter några månader kände hon att arkivet var tomt och att det inte fanns mer att berätta om. Vi är många som saknar henne. Jag vill rekommendera er att gå in och läsa, ni kommer ha många roliga stunder framför er. Ett inlägg från hennes man som hon kallar Irish har fastnat i mitt sinne forever. Följ länken här och scrolla sedan ner till inlägget "Irish gästbloggar: Yipee Ki HEJ MotherFather" - muahahahahaha :-) http://tesstamente.blogg.se/category/irish-madness.html

Gott skratt på er :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)