tisdag 31 maj 2011

Har ni gjort en fotobok?

Jag tänkte äntligen göra slag i saken och sätta ihop en fotobok med bilder från sonens uppväxt. Alla dessa ögonblick som jag samlat på mig i digital form ska bli tryck tänkte jag. Äger knappt en enda riktig bild på prinsen förutom skolfotona.

Så, jag har börjat Googla, min vana trogen. Letar efter bra företag som kan leverera till ett bra pris. Har ni testat att trycka en fotobok hos fotoklok.se? De har ett bra erbjudande till oss bloggare som jag gärna utnyttjar :-) Vi som har en etablerad blogg får en rejäl värdecheck hos dem om vi bloggar om dem. Se mer på deras hemsida om detta.

Så jag testar. Programmet nedladdat. Nu kör jag. Återkommer med feedback om resultatet. Vilka företag har ni testat?

1 kommentar:

  1. Jag har testat http://www.kbfoto.se/ eftersom en av cybervännerna är liksom lite ansvarig där - raka rör m a o.
    Och jag är mycket nöjd med produkten!

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)