måndag 14 december 2009

Hej mitt vinterland

Har haft en skön helg. Vilat en hel del. Tagit två promenader med pepp i lurarna. Och så har jag påbörjat projekt "skura rent inför julen". Det känns fint. Jag har sovit en hel del, men blir ändå inte kvitt den där grymma tröttheten som bor i min kropp nu.

Idag är det tvättdag igen, sedan ska jag prata en stund med mig själv (gör skrivövningar - läxa från in coach) o efter det blir det en snabbfika hos väninnan Rosa. Sedan... ljuva sedan. Prinsen ska hämtas och jag längtar redan. Det är så underbart att få se honom igen efter en helg hos pappa. Dessa ljuva pussar o kramar. Och jag vet att han kommer att bli så glad när han ser sitt nystädade, julpyntade rum :-)

Det är nedräkning nu, om precis en vecka åker vi till Holland och det ska bli så KUL.

Och ute faller snön. Det blir lite vinter i år iallafall. Lite mysigt faktiskt.

1 kommentar:

  1. Låter riktigt skönt, att åka iväg. Men ta det lugnt i trafiken. Släng gärna dina gamla kläder, för då går jag på second hand marknaden här i Mozambique ochh köper dem igen. Alla mina kläder kommer därifrån. Här finns nämligen inga vanliga klädaffärer utan alalt hittar jag där. Till och med nya bad dräckter.

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)