måndag 27 juni 2011

Jag scannas. Alltså är jag.

Idag tog jag tjuren vid hornen.
Har nu scannat in alla mina arbetsintyg, kursintyg, diplom mm sedan urminnes tider. Det är så roligt att göra besök i det förflutna ibland. Fina ord som skrivits om det arbete jag utfört. En insikt om att jag har många strängar på min lyra. Vågat fånga äventyret. Jobbat både här och där. Rest hit och dit. Jag blir ödmjuk inför mig själv och lite glad.

Så. Nu finns iallafall min arbets- och plugghistoria i digital form med backup. Känns skönt.

Dags att gå vidare och fortsätta söka jobb.

Ljuvlig dag idag. 23 grader i skuggan. Sol bakom moln och sol framför moln.

Trivs med livet :-)

1 kommentar:

  1. Duktigt av dig!
    Tänk om jag skulle behöva göra nåt sånt nån gång, jag har inte mycket att komma med, familjeföretag och eget företag, vem skulle skriva ett betyg åt mig;)
    Skönt att du haft en toppendag!
    Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)