tisdag 21 juni 2011

Det finns en annan underbar kvinna

och hon jobbar på min vårdcentral.
Igår åkte jag dit och fick prata med henne i 45 minuter.
Remiss till bröstförminskning utan problem.
Min axel är så svår att röra att hon inte kunde bedöma om hon kan punktera slemsäcken för att hjälpa mig. Har fått en akutremiss för en MRI.
Fick ett lass medikamenter för mina ögon.
Hon kollade leverfläckarna och mitt öra. Lock, vätska bakom örat. Nezeril o sedan cortison om det behövs.
Hon är så helt underbar. Rolig, vi skrattar mycket. Varm och förstående. Visar respekt och är kommunikativ. Jag har haft sådan tur som fått henne som husläkare.

Var på ytterligare en intervju igår som även den gick bra, det känns toppen.

Idag ska jag till sjukgymnasten och därefter på en lunch med en potentiell arbetsgivare för framtiden.

Känner mig lite trött idag, kan bero på allergitabletterna jag fått. Men så är det ju så att luften går ur en ibland, jag var rätt spänd inför gårdagens möten.

Tackar universum för flyt, sol och all hjälp som jag nu får.
Och så tackar jag universum för er därute. Love ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)