lördag 18 juni 2011

Det ligger i luften

Nånting är på gång.
Jag känner det.
Beslut som formas.
Viktigt att jag är jag.
Det har jag varit rätt så mycket, rätt länge.
Men inte helt.
Ska ju till läkaren om brösten i veckan. Håll tummarna för att hon också tycker att jag behöver få hjälp.
Det onda ska bort.
Jag är SÅ beslutsam.
Och jag ska bli mer jag.
Ikväll investerade jag i ett laptopstativ och trådlöst tangentbord/mus. Vilken skillnad i arbetställning. Inget mer framåtsträckande av armar för att nå tangentbordet. Det känns som jag har en helt ny dator.
Och ikväll testar jag att sova i soffan med en extra madrass. Längtar efter att kunna sova på vänstra sidan, testar alla alternativ.
Veckan som kommer är det några viktiga möten, bl a en intervju.

Det ligger i luften. Juli o framåt ska bli den riktiga storfinalen som förändrar min framtid för alltid. Så ska det bli. På ett positivt sätt då alltså (tittar uppåt).

Nu ska jag sova. Härligt. Sovmorgon. Barnledigt. Snark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)