söndag 15 november 2009

Vilar

Mulet kulet och jag tillbringar dag nummer två i soffan. Månadens roliga slår till med full kraft o jag känner mig lite som en klubbad säl. Är ofantligt, ofattbart trött. *gäspar* Borde ge mig ut och storhandla lite senare, behöver fylla på i skåp o lådor, men vi får se...

Myhrer leder efter första slalomåket och jag har fullt sjå med att begripa att det är vintersäsong nu. Nu? Det känns väldigt konstigt. Men samtidigt är jag glad över att vi inte har snö o kraftig kyla här än.

Peace och en skön söndag önskar jag er allihop.

2 kommentarer:

  1. Go kväll vännen,
    Jag har inte tagit vaccinet eftersom jag har gått och varit småförkyld i ett par veckor nu. Men däremot fick sonen en dos för 2 veckor sedan. Jag funderade och funderade på hur jag skulle välja, vaccin eller inte. Kom fram att sonen betyder alldeles för mycket för mig och skulle han gå och bli riktigt allvarligt sjuk vet jag inte om jag skulle orka med det. Eller om han till och med skulle dö. Så det fick bli vaccinering. Har haft döden på besök alldeles för ofta och mycket nu så jag säkrar alla ingångar så att han inte kommer in. I ren och skär egoism valde jag att godkänna vaccinering av min son eftersom jag skulle inte klara ytterligare ett slag på dödens fält.
    Hoppas att du har det bra!
    kramis

    SvaraRadera
  2. Aforia min vän, förstår hur du resonerar :-) Kram!

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)