söndag 8 november 2009

Andas ut (och in)

Ska snart sjunka ner i soffan med min prins och andas ut efter en helg med besök. Min äldsta väninna och hennes son har varit på besök. Ungarna har småkivats o lekt och småkivats och lekt och jag och väninnan har inte av naturliga skäl fått så mycket egen tid. Lätt utmattad ska jag nu sätta mig med sonen i soffan o pusta ut lite. Jättemysigt att träffa dem igen o samtidigt skönt både för dem o oss att återvända hem till normal ordning.

När vi svängde förbi affären såg jag på löpet att en liten kille hamnat i koma efter vaccineringen (Aftonbladet). När jag sedan går in på AB för att läsa om detta på nätet ser jag ingenting. Väldigt mysko måste jag säga. Ska forska vidare om detta i morgon. Låter nog prinsen vara hemma i morgon eftersom han varit lite körig i magen.

Ha en fortsatt skön söndagskväll allihop!

3 kommentarer:

  1. Ja återkom gärna om det om du hittar ngt. Jag har ju tänkt att min dotter ska vaccineras, men det är så mkt skrämselpropaganda om ditten o datten så snart vet man ju varken ut eller in. Kram

    SvaraRadera
  2. http://www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/vaccinguiden/article6086396.ab

    SvaraRadera
  3. Tack Anonym!

    Nej du Mia, lätt är det inte att ta beslut. Prinsens far har ändrat sig och vill nu att sonen ska vaccineras o det vill inte jag. Vet inte hur vi ska lösa den diskussionen. Den fortsätter nästa vecka...

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)