fredag 31 december 2010

Stolt

När jag ser tillbaka på 2010 känner jag stolthet över mig själv.
Jag gjorde det!
Jag såg till att flytta, att byta plats, byta energi.
Det medförde den magiska hösten i skogen som i sin tur givit resultat på vågen.
Jag har inte vägt mig på ett tag, senast hade jag gått ner 6 k på ett år.
Vågen visar nog på lite mer plus nu (mer kilo).
MEN.
Nu väntar jag på en väninna som ska komma o fira nyår med mig.
Och jag rafsar fram en klänning ur garderoben, som jag ABSOLUT INTE kunde ha för ett tag sedan. Och se :-) Nu sitter den bra.
Lycklig går jag runt här och knaprar på ostbågar, dricker en GT och lyssnar på nostalgimusik.
Fy fan vad jag är bra.
Och fy tusan vad glad jag är över att ha ER i mitt liv.
Så SKÅL på er allihop.
GOTT NYTT ÅR!!! Det kommer bli KANONBRA, det känner jag på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)