lördag 18 december 2010

Den gode Maslow

















hade ju helt rätt.
I alla fall vad det gäller basbehoven.
Jag har sovit 12! timmar i natt. Djupt och ostört.
Vaknade och kände mig lätt förvånad.
Helt utan smärta i kroppen.
På väldigt gott humör.
Ni vet, med en sådan där myspys-känsla i kroppen.
Livet är gott. Jag är ledig.

Idag ska jag först mysa med vinterstudion o sedan pyssla och
plocka lite. Härligt att vara hyfsat i fas med julen.
Klapperiet klart. Det är skönt. Nu återstår att städa här hemma,
betala räkningar, städa o göra det fint. Och packningen såklart.

Tuffare är det för syrran i Holland som härjar runt med två
små barn o försöker fixa i ordning en hel del.

Jag har därför vett att NJUTA av det jag har just nu.
En frisk, utsövd kropp.
Möjlighet att ego-boosta i hemmet.
Bra på TV.

MYYYYYYYYYYS :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)