fredag 4 juni 2010

Lovely

Har haft en fin dag idag :-) Åkte in till Sthlm på förmiddagen och det slumpade sig så att en väninna skulle åka samtidigt. Så, där satt vi på tåget och kacklade och skvallrade och skrattade högt. Alldeles underbart. Älskar människor som är ärliga och äkta och visar hela registret.

Sedan var det dags för intervju igen och denna gång var jag lite tveksam innan. Det lilla jag visste om företaget fick mig att undra om det skulle finnas ngt för mig av intresse att bita tag i där. Men - så härligt det är när man blir överraskad. Eller får nya tankar och energi. Tjejen/kvinnan jag mötte skulle kunna vara min framtida chef. Hon hade sett min hemsida med CV:t och gillade det jag skrev, hon tyckte det var personligt. Det mest fantastiska under mötet var att hon gav mig positiv feedback hela tiden, hon såg och bekräftade och funderade och vred och vände. Vi samarbetade bra i samtalet, det flödade, kändes lätt. (Hon nämnde t o m att hon fick massor av energi av mig o att hon önskade vi kunnat gå ut o ta en öl *ler*).

Så, jag är ju på min resa mot jobbet nu. Närmar mig slutstationen känns det som. Äntligen. Det är så häftigt att känna energin rusa i kroppen.

Well, just nu rusar den inte sådär jättemkt. Luften har gått ur mig igen, har huvudvärk och orkar inte göra ett endaste dugg förutom att lägga mig. Klockan är bara 21.30 och solen skiner. Men måste man så måste man. Nej, korrigering, vill man så vill man *ler*. I morgon blir det sovmorgon, sedan mästerligt flyttröj :-)

Kram på er alla fina!

4 kommentarer:

  1. Så G L A D för din skull! DU är värd det bästa!

    SvaraRadera
  2. Kul att ta del av! Redan här, utan att ens ha träffat dig upplever jag härlig humor och energi från dig :-D

    SvaraRadera
  3. Tack rara Fighter och Erica för era goa kommentarer :-))))

    SvaraRadera
  4. Så klart att hon gillade dig!

    det gör vi alla, du underbara kvinns!

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)