måndag 15 mars 2010

Härlig längtan

Jodå, ångesten släppte igår *ler*. Efter ett tag kom jag igång med städningen så mycket att jag till o med städade kryddhyllan och gick loss på alla dörrlister, dörrhandtag och lampknappar :-) När man väl är igång och börjat beta av lite surdegar infinner sig helt plötsligt städtrancen. Den där sköna känslan som säger att man gör något bra, att det t o m är lite kul att städa. Jag tror det bor en produktivitetsnisse i oss allihop som blir glad om han/hon får åstadkomma åtminstone något litet varje dag.

Idag är jag utvilad, solen skiner, jag är på gott humör o prinsen kommer hem i eftermiddag. Kan det bli bättre? :-)

1 kommentar:

  1. Kan du inte komma hit och ge mig lite energi. Har absolut ingen lust att städa=D Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)