söndag 3 april 2011

Happ-py-py-is happ-py-py happy-appy-py-is-what-we-are-when-were-together

Härlig helg till ända.
Min goa väninna och hennes son har varit här hos mig och prinsen.
Skansenbesök i iskallt, fuktigt väder. Fin handkräm i present som luktar SÅ gott. Många, långa samtal. Ostbågar och vin. Jag fyllde jämnt. 44 i den fjärde månaden. Det måste ju bara båda gott inför året som kommer. Mitt 45:e :-) Nu snackar vi väl medelålders i allafall ;-)

Och nu. Tvätt- och disk avklarad. Läxläsning gjord. Brödbullar på jäsning. Lugnet sänker sig. Det regnar ute och jag tänker JAAAA, BORT med snövallarna, bort med alltihop och in med våren. Det priset betalar jag gärna några dagar.

Nu blir det soffan igen och TV-mys.

TACK för era goa hälsningar.

Kram!

1 kommentar:

Blir glad om du skriver en rad :-)