tisdag 26 april 2011

Detox och koma

Halloj!

Efter en jättehärlig påskhelg i min gamla hemstad återvände jag och prinsen igår kväll till vårt bo. Sonen bröt ihop i sitt rum, storgrät och saknade alla vi lämnat. Jag tänkte på hur härligt det är att se att han haft det så bra, och det tillsammans med mina vänner och familj. Min barndomskompis Åsa och och jag satt och filosofierade som barn om hur vi skulle få barn i samma ålder som blev bästisar. Både hon och jag är oerhört fascinerade över hur slumpen orkestrerade det så att vi båda fick varsin pojke födda samma år. Ännu mer fascinerande är det att de där två leker och leker och leker och verkligen trivs ihop. De märks helt enkelt inte. Inte ett gräl, inget tjafs, bara härlig lek :-)

Jag är i koma sedan gårdagen. Sena nätter parat med en härlig massage har påverkat kroppen. Idag ska jag till naprapaten, sedan ska jag sova någon timme, behöver återhämta mig.

Och så ska jag detoxa. Ska kolla upp alternativen. Hur gör man egentligen? Borde finnas ngt på hälsokosten. Vill inte fasta, bara driva ut slagg ur kroppen.

Kram på er, härlig måndagssol här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)