lördag 15 januari 2011

Drömmar

Drömde i morse att min pappa lämnade min mamma och skulle gifta sig med en ung kvinna. De var i samma ålder som de är nu, men jag hade ett litet barns perspektiv. Tror jag, för så kändes det. Mamma var helt förkrossad. Av någon konstig anledning befann vi oss alla i kyrkan där pappa stod o skulle gifta sig med den nya. Mamma var med. Pulvriserad. Tillintetgjord. Pappa var likgiltig. Kall. Det gjorde mig så ont. Har inte lyckats skaka av mig drömmen än. Kan nog bero på att jag just fått mens och känner mig ohyggligt trött och hängig. Jag är också helt slut efter veckan som passerat. Jobbsökarpress och möten med sonens far mm.

Well. Idag är jag barnledig och ska bara vara hemma o skrota. Fantastiskt.

Har just shoppat lite.
Köpte mig en ny domän och en plats på ett webbhotell.
Tänker börja blogga om olika verktyg/fenomen på internet. Sociala media o s v. Vill kunna visa i mina jobbansökningar att jag är bra på att hitta material och en god skribent/kommunikatör. Kan ju tala om att jag bloggar privat, men vill inte riktigt leda in potentiella arbetsgivare in i denna blogg. Den är för personlig. Jag tror ni förstår *ler*.

Hoppas ni allihop har en skön lördag. Nu får det nog bli lite popcorn och soffläge med skidorna på TV. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)