måndag 22 november 2010

Lugn och ro

Sitter här framför datorn o pustar ut.
Har varit ute i spåret igen, 1h och 20 min.
Smått duggande regnsnö i ögonen.
Svårt att se.
Men med RixFM i lurarna blir allt gladare och trevligare :-)

Jag är stolt över mig själv - att jag faktiskt tar tag
i min kondition o det utan att kämpa så otroligt mycket.
Jag har inte satt några andra mål än att må bra varje
gång jag motionerar och efter. Självklart vill jag gå
ner i vikt. Men jag vet att även om jag inte gör det
så är det bra för kroppen och knoppen med syre
och rörelse.

Helgen ägnades åt att röja i prinsens rum, det är
riktigt fint därinne nu.
Nu blir det långsamt lite fokus på julklappsinhandling
och annat.
Jobbsökerier som vanligt - självklart - även om det
ser ut att kunna bli en lösning där snart.
Har jag tur har jag ett jobb påskrivet innan jul :-)

Det är så tyst här i huset. Endast fläkten från
datorn hörs. Jag njuter av det en stund. Snart ska jag
lyssna på lite julmusik med Nisse Landgren.

Trött efter en sömnlös natt (fullmåne såg jag på morgonen).

Livet bara är. Låter det vara. Mjukt och fint, vill ha en lugn dag.

Hoppas ni har en härlig måndag wherever you are.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad :-)