tisdag 30 november 2010

Där fick jag så jag teg

Här har jag suttit och läst statusrader på Fejjan,
vecka ut och vecka in skriver folk hur trötta de är,
att novembermörkret tar kål på dem.

Själv har jag reagerat över att jag varit förvånansvärt
pigg. Tänkte att det haft med mina promenader i höst att göra.
Säkerligen.

Så - i går - kom den plötsligt över mig.
Överföll mig.

Tröttheten.

Först kände jag mig nästan sjuk (i går kväll).
Lade mig tidigt
Idag har jag varit lika seg. Det går i slow motion. Jösses.
Nu varnar en huvudvärk. Får väl släpa mig till sängen då, kl 21.
Mammakvällen hade ju bara börjat. Men jag orkar inte ens
se på TV. Där fick jag allt :-)

Godnattkram på er.

2 kommentarer:

  1. Hej fining! Och ja, visst - november är på något sätt nåt man inte kan värja sig emot. Till slut hugger den en i ryggen :)
    Får man bli kompis på Fejan? Gissar att du vet vad jag heter - så fråga gärna, fina Happy.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Exakt så har jag känt mig idag!SÅ trött!!Hoppas du är piggare idag.Sv: New York är fint vid jultider, men så VANSINNIGT mycket folk, så man håller på att bli nertrampad;)
    Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)