måndag 17 oktober 2011

I said BRRRRR....

Gud så KALLT det är.
Och MÖRKT på morgonen.
Har fått en chock efter återvändandet från Grekland.
Grymt uppvaknande.
Sonen var jättearg i morse, han gillar inte att klä på sig en massa kläder. Själv funderar på när jag ska bila till S-tälje och byta däck på bilen. Vill ju inte köra med dubbdäck i förtid för länge heller. En balansgång det där.

Här är det full fart med jobbsökerier som vanligt, vad annars.
Fryser men det är ändå skönt att vara hemma på något sätt.

Städade balkongen igår och tänkte ge mig ner till Sickla en sväng för att köpa någon form av presenning till balkongbänkar och trägolv som jag nu lutat mot väggen.

Vad roar ni er med denna iskalla måndag?

2 kommentarer:

  1. Hej och tack, ja visst är jag duktig, mycket promenerande blir det...haha.

    Gillar faktiskt kylan... är lite konstig :-)

    SvaraRadera
  2. Va? Har ni varit i Grekland? Vad orättvist"skratt" Då förstår jag om ni fryser här hemma!!
    Jag har jobbat hela dagen;)
    Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)