fredag 4 mars 2011

Luft

Hej vänner!

Har tagit ett litet break från skrivandet.
En väninna och hennes son har varit på besök här några dagar under sportlovet. Härligt med umgänge, långa samtal och barn som leker bra.

Har varit på några intervjuer och tro mig - jag lär mig något nytt om mig själv och om andra varje gång. Och så blir jag väldigt TRÖTT. Det är som om luften tar slut i mig ibland. I morse låg jag här i sängen och kände att jag helt plötsligt var tvungen att dra ett djuuuuuuuupt andetag. Har också dragits med en två veckor lång huvudvärk som ligger där hela tiden och molar. Antingen är den en kombo med den långa förkylningen jag hade innan, eller så behöver jag nya glasögon.

I natt har jag varit uppe tre ggr med mardrömmar och varit helt svettig och slut. Men idag sken solen när jag vaknade och jag och prinsen ska snart bege oss ner på stan på lunchbio = supermysigt. Mina snälla föräldrar skickade över lite pengar, så sonen ska få ett paket Lego också = överlycklig.

Vi får se vad vi hittar på mer den här helgen, allt är oplanerat. Men jag ser faktiskt fram emot nästa vecka igen då sonen är i skolan och jag kan ge mig ut på några promenader och aktivt söka jobb igen. Viktigt med luft/syre för kropp och knopp.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Förstår att du blir trött av att vända ut o in på dig själv i samband med intervjuverna.
    Hoppas ni får en underbar helg=D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är en hjälte som går på intervju på intervju i väntan på det bästa jobbet som just du ska ha.

    Varm kram och ha en skön söndag!

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)