tisdag 22 mars 2011

The answer is blowing in the wind

Hörde ni hur det blåste/stormade i natt. My God. Inte nådigt.
Jag låg länge o kurade i sängen i morse, sonen också. Jag hörde honom snörvla och hosta. Skön, lugn morgon.

Nu har vi ätit nybakat bröd och ägg, druckit juice o modern fick en god kopp kaffe :-)

Sol. Vårgrader. Ca tio grader redan kl 8. Det bådar gott.

Fick örondroppar till sonen igår för örat som var kletigt. Han klagade på att det sved när jag hällde i dem. Sved?! Det ska det väl inte göra. Vaffan!

Idag säger han att han haft ont i andra örat på morgonkvisten, jag kikar in o det ser kletigt ut det med.

Suckelisuck.
Double suck.

Men jag tänker behålla mitt goda humör. Sonen har iallafall sitt. Full energi, leker och sprallar = härligt.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Va? Blåste det i natt? Jag sover ju alltid som en stock, så jag hörde ingenting i vanlig ordning!! Krya på sig till sonen!
    Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du skriver en rad :-)